Bloomberg je opět ve hře o časopis BusinessWeek

New York - Agentura Bloomberg se znovu přihlásila jako zájemce o ekonomický časopis BusinessWeek, jehož majitelem je americká společnost McGraw-Hill. Informovala o tom dnes agentura Reuters. List na svém webu napsal, že Bloomberg už jednou zájem o časopis projevil, ale později jej ztratil. BusinessWeek ani mluvčí Bloombergu se ale ke zprávě nechtěli vyjadřovat. Publicista časopisu BusinessWeek Jon Fine rovněž uvedl, že případní zájemci musí dát vědět do 15. září, zda se o BusinessWeek chtějí ucházet. Zástupci agentury i časopisu by se měli příští týden setkat a projednat podrobnosti o činnostech, jimž se BusinessWeek věnuje. Důvody, které Bloomberg vedly k přehodnocení názoru, ale nejsou jasné.

Mezi zájemci o BusinessWeek je také mediální společnost ZelnickMedia, dále zakladatel společnosti Morningstar Joe Mansueto a firmy soukromého kapitálu OpenGate Capital, Platinum Equity a Warburg Pincus. Zástupci McGraw-Hill v červenci uvedli, že pro BusinessWeek zvažují několik alternativ. Takovým jazykem se podle Reuters zpravidla říká, že firma by časopis také mohla prodat. McGraw už si najala investiční banku Evercore Partners, aby prodej časopisu zorganizovala.

Agentura Reuters je součástí skupiny Thomson Reuters. Je přímým konkurentem agentury Bloomberg, která je v ryze soukromém vlastnictví, na rozdíl od Thomson Reuters, což je podnik, jehož akcie se obchodují na burze. Obě firmy se specializují na finanční informace.