Praha - Obchodníci se rojí kolem Vietnamců. Čím dál více firem cílí právě na tuto 50tisícovou komunitu původem z jihovýchodní Asie. Na Vietnamce se zaměřuje Poštovní spořitelna. Vietnamský operátor VMPT jako první v Evropě vstoupil právě do Česka. V Praze Libuši funguje Malá Hanoj se speciálními školami, realitními kancelářemi, právními a poradenskými firmami.
Vietnamci jsou atraktivní cílovou skupinou
Revolučním se může zdát vstup operátora VMPT na český trh. „Služba bude realizována prostřednictvím telefonních karet, přes pevnou linku tak vyjde minuta hovoru zhruba na 2 koruny,“ uvedl ředitel operátora Radovan Mihálik.
Další společností, která se rozhodla zacílit na Vietnamce je Poštovní Spořitelna. Její výkonný ředitel pro obchody Jiří Vik vidí v asijské komunitě velký potenciál. Dokonce zaměstnává vietnamského bankovního poradce Phu Song Trounga. Oba nad atraktivitou klientů z této národnostní menšiny debatovali v pořadu Ekonomika ČT24.
Vydáno pod