Impoco doufá, že nyní by náklad během jednoho roku mohl dosáhnout 100 000 výtisků. Časopis by měl podle něj začít vycházet v lednu či únoru, a to v podobě 64stránkového týdeníku. Pokud jde o financování, zaměří se prý Newsweek spíš na předplatitele než na prodej reklamního prostoru, čtenáři ale za časopis zaplatí více než v minulosti.
Newsweek býval prestižním magazínem s milionovými náklady a vycházel od roku 1933. Časopis byl na vrcholu začátkem devadesátých let, kdy měl 3,3 milionu čtenářů.
V posledních letech se ale potýkal s výraznými ztrátami, které dosahovaly například v roce 2012 přes 20 milionů dolarů. Od počátku roku 2013 pak vychází jen ve webové podobě, navíc v jediné verzi pro celý svět. Už tedy neexistují edice pro americký, evropský nebo asijský trh. Návrat Newsweeku k tištěné podobě považují New York Times za dobrou zprávu pro tištěné časopisy.