
Kampaň na podporu hospicové péče
Na mnoha místech v Moravskoslezském kraji se tak objevují letáky. „Informují v základních bodech o tom, co je to mobilní hospicová péče,“ sdělila redaktorka České televize Iva Piskalová, podle níž v souvislosti s akcí například za některými bankovními přepážkami obsluhují lidé v papučích. Stejně obuti mohou lidé přijít i do práce nebo škol a vyjádřit tak kampani podporu.
Autorkou akce je absolventka Ekonomické fakulty VŠB-TUO Renáta Ptáčníková. Další podrobnosti se zájemci mohou dozvědět na webových stránkách www.umiratdoma.cz.
Do 15. října pak potrvá Týden pro mobilní hospic, kdy se veřejnost v obchodních centrech bude moci dozvědět informace o mobilní specializované paliativní péči.
Například ve velké nákupní galerii v centru Ostravy je vybudován speciální pokoj, kde budou celý týden odborníci vysvětlovat, co obnáší odborná péče o nevyléčitelně nemocného člověka.
