Podle něj se tak Facebook zatím z hlediska objemu reklamy nemůže rovnat například vyhledavači Google, který za reklamu utrží několik set milionů korun ročně. Potenciál Facebooku pro reklamu je podle Doležala především v tom, že umožňuje reklamu cílit na konkrétní skupiny uživatelů.
Internetová reklama roste i jinde
„Tato sociální síť je navíc v ČR svým pojetím ojedinělá a odlišuje se například od Lidé.cz, Spolužáci.cz či Líbímseti.cz tím, že tyto servery slouží pouze určitým zájmovým skupinám uživatelů, kdežto Facebook je z tohoto hlediska neomezený a také velmi aktuální,“ řekl Doležal.
Objem internetové reklamy však narůstá i u ostatních webů, a to i v letošním roce zasaženém hospodářskou krizí. Podle posledních dostupných údajů Sdružení pro internetovou reklamu vrostl objem internetové reklamy v prvním pololetí letošního roku meziročně o 24 procent na bezmála 1,6 miliardy korun.