„Objednávání jídla se nezměnilo 30 nebo 40 let,“ řekl Easterbrook. Rozhodnutí o zavedení terminálů je součástí plánu, který má učinit prostředí v restauracích pohodlnější a příjemnější a přilákat zákazníky. Firma již v rámci tohoto programu začala modernizovat provozovny, prodloužila otevírací dobu a nabídla nová menu.
Mnoho maloobchodních a spotřebitelských firem v Evropě v současnosti bojuje se stagnací nebo poklesem tržeb. McDonald's však vykázal v prvním čtvrtletí v Evropě meziroční růst tržeb v provozovnách otevřených nejméně rok o 5,7 procenta. To byl nejvyšší růst ze tří hlavních regionů firmy.
Podle Easterbrooka změny zjednoduší zákazníkům život a zlepší výkonnost. Průměrná doba transakce na jednoho zákazníka by se měla zkrátit o tři až čtyři sekundy. Díky nové technologii navíc McDonald's získá více informací o zvycích spotřebitelů. Supermarkety a další maloobchodní firmy mají běžně informace o nákupních zvycích zákazníků, které získávají z programů věrnostních karet.