Při lovu zákazníků rozhoduje každý detail. Někdy se těsně před slevovou akcí zvedá zboží i o jedinou korunu. Zákazník chce mít pocit, že nakupuje dobře, což je často důležitější než ta samotná cena.
Česká obchodní inspekce (ČOI)
Z pohledu ČOI je relativně dodrženo to, co zákon ukládá, že tedy byla předchozí cena snížena a následná cena je nižší. Navíc dokázat, že obchodník takto čaruje s cenami úmyslně by bylo pro kontrolní úřady složité. A to i v případě, že avizovaná akční cena je paradoxně ještě vyšší než ta těsně před zdražením.

Děje se to a je to bohužel v neprospěch jak zákazníků, tak kolegů obchodníků. Stává se to u středních a menších obchodníků a u cizích obchodníků.
Význam mají i letáky
A na slevy a akční letáky přitom slyší stále více lidí. Letáky pročítá 70 procent lidí a více než jedna třetina lidí podle nich plánuje svůj nákup.
