Práce na trati měly původně skončit až 30. září. Podařilo se je ale zkrátit o dva týdny. Současně s obnovením tramvajové dopravy do Řep ve 14 hodin přestaly jezdit náhradní autobusy X9. Od zítřka nebude jezdit ani linka 725, která během tramvajové výluky spojovala Sídliště Řepy s metrem na Stodůlkách. Stále ale zůstává v provozu železniční linka S65 ze zastávky Na Knížecí na nádraží Zličín, které leží hned vedle řepské smyčky, která bude jezdit až do konce září v půlhodinových intervalech.
S ukončením výluky do Řep se chýlí ke konci také letní sezona tramvajových výluk. Kromě trati v Plzeňské ulici byla největší investiční akcí oprava kolejí v Myslíkově ulici a v úseku Národní – Spálená.
V příštím roce proběhne největší výluka na jihu města mezi Výtoní a modřanským sídlištěm. Opravena bude trať Výtoň – Přístaviště a „rychlodráha“ za branickým nádražím včetně nadjezdu přes Komořanskou ulici u modřanské železniční zastávky. Již letos na podzim začne stavba docela nové trati z Podbaby k budoucí železniční zastávce na drážďanské trati. Zastávka sice vznikne až za několik let, dopravní podnik ale začne trať budovat hned, protože má k dispozici peníze z fondů Evropské unie.
