Návštěvníci webu ČT4 ocenili emociogram a propojení s twitterem

Praha – Divize Nová média České televize připravila na letošní hokejový šampionát několik novinek. Jednou z nich bylo použití twitteru, vstoupil na něj Robert Záruba spolu s dalšími komentátory. Diváci mohli díky komunikaci s nimi zase o něco více nahlédnout do zákulisí šampionátu. Dalším novým prvkem na stránkách byl takzvaný emociogram. Diváci mohli hodnotit, jak český národní tým v danou chvíli hraje.

"Na stránkách mshokej.cz, kde jsme komplexně pojali celý ten projekt, mohli diváci sledovat daný zápas online. Vedle toho byl sled všech komentářů v reálném čase z facebooku a pod tím právě hlasování do emociogramu. Divák tedy mohl dílčí součásti šampionátu sledovat všechny pohromadě," vysvětlila výkonná ředitelka divize Nová média Pavlína Kvapilová.

S emociogramem se podle Kvapilové počítá i pro Euro. „Navíc bychom tam chtěli ještě v průběhu fotbalového zápasu přidat důležité momenty poločasu,“ dodal. Hlavní dobrou zprávou podle ní je, že i při včerejší největší zátěži, byl provoz stránek velmi hladký. "Počet návštěv během šampionátu na ČT4 vystoupil na dva miliony. Počet návštěv na stránkách hokejového speciálu mshokej.cz se vyšplhal na více než milion a 600 tisíc," dodala výkonná ředitelka divize Nová média.

8 minut
Rozhovor s Pavlínou Kvapilovou
Zdroj: ČT24

Výběr redakce

Aktuálně z rubriky Média

Načítání...