Cenu Grand Prix v soutěži reklam Louskáček získala MARK BBDO

Praha - Letošní hlavní cena Grand Prix soutěže reklamních prací Louskáček byla udělena práci "Zloději" od agentury MARK BBDO. Zlatou medaili obdržely mimo jiné reklama "Muzeum komunismu" od společnosti YR Praha v kategorii tištěné reklamy a "Ztraceno v překladu" od společnosti Leagas Delaney Praha v kategorii rozhlasové reklamy.

Cenu za osobní přínos české reklamě získal Jakub Kohák

Kohák, který letos získal ocenění Zlatý ohníček, je režisérem televizních reklam pro značky Kofola, Kooperativa, Pepsi, Chevrolet, Nadace Terezy Maxové a další firmy. Jeho reklamy byly oceněny na festivalech Golden Drum v Portoroži, Epica a dalších. Na festivalu v Cannes byl prezentován v prestižním světovém výběru Young Directors. Je držitelem ceny Anděl za nejlepší český videoklip.

V letošním ročníku bylo do soutěže přihlášeno celkem 381 prací a 50 přihlašovatelů. Soutěžilo se v deseti nových kategoriích, které by podle organizátorů měly lépe obsáhnout lokální reklamní trh. Jejich přehled je na webových stránkách Art Directors Club.

Louskáček je soutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá profesní Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards. Vítězné práce tak automaticky postupují do evropské soutěže, která se koná v Barceloně.