Nedlouho nato představil nástupce úspěšného tabletu. Jmenuje se iPad 2. Je o třetinu tenčí, má dvoujádrový procesor a až devětkrát rychlejší grafickou kartu. Kameru bude mít vepředu i vzadu. Přístroj je také lehčí a na rozdíl od původní verze se bude dodávat i v bílém provedení. Základní verze se ve Spojených státech bude stejně jako její předchůdce prodávat za 499 dolarů bez daně (zhruba 8800 korun). V USA bude nový iPad dostupný 11. března, 25. března se pak začne prodávat v 26 dalších zemích včetně Česka.
Apple si od nového iPadu hodně slibuje. Přístroje se loni od uvedení na trh v dubnu prodalo téměř 15 milionů kusů a představoval 17 procent tržeb společnosti. Letos by podle některých odhadů toto číslo mohlo přesáhnout 30 milionů.
Konkurence na trhu tabletů ale roste, zejména ze strany přístrojů s operačním systémem Android od Googlu. Přijetí novinky zákazníky bude klíčové proto, aby si na něm Apple udržel dosavadní silné postavení.
