Sebevraždu bývalého pracovníka BIS potvrdil její mluvčí Jan Schubert. Uvedl, že muž nebyl v době sebevraždy příslušníkem této tajné služby. Na podzim odešel do civilu krátce po té, co začalo vyšetřování. Nemohl pak sehnat novou práci a kvůli obvinění ze zpronevěry také přišel o výsluhy.
Několik příslušníků Bezpečnostní informační služby je podezřelých, že vykazovali větší než skutečnou spotřebu pohonných hmot, a finančně si tak přilepšovali. Případ se týká příslušníků, kteří jsou nasazováni na sledování zájmových lidí a nedílnou součástí jejich práce je sledování z aut.
Každé auto má nastaveno normu spotřeby na 100 kilometrů. Pokud ale jejich řidiči mají takzvaně lehkou nohu a nejezdí způsobem plyn, brzda, plyn, jejich spotřeba oproti nastaveným limitům výrazně klesá. Protože služba z důvodu utajení nepoužívá specializované platební karty na nákup paliva, například CCS, platí její řidiči nákup pohonných hmot hotově. Na jednom autě tak bylo možné měsíčně podvodným dorovnáním spotřebovaného paliva do stanovené normy spotřeby vydělat i několik tisíc korun.