Radnice rozdávala peníze z programu Partnerství. Nejštědřejší byla před třemi lety právě k firmě BigBoard. Její jednatel Richard Fuxa figuruje také ve firmě Tardus, již dříve ovládal Janoušek. Zhruba pět milionů korun mělo sloužit k propagaci Prahy na 200 světelných vitrínách, 60 billbordech a tramvajích v Bratislavě. Radnice však nyní nemůže dohledat, jak celý projekt dopadl.
Podle Béma nikdy z programu Partnerství žádná Janouškova firma peníze nezískala. „Hlavní město Praha uzavíralo ročně stovky partnerství v nejrůznějších oblastech. Nemohu si pamatovat příslušné smlouvy, navíc jsem za to nebyl věcně odpovědný,“ sdělil exprimátor deníku.
Smlouvy podepsal tehdejší radní pro kulturu Milan Richter (ODS). „Můj podpis tam pravděpodobně je, a to pouze na základě rozhodnutí výboru a z pověření rady,“ reagoval na dotaz MfD. Obchodní ředitel BigMedia Jan Leitner odmítl spojení s Janouškem, o projektech podle svých slov nic neví. Fuxovo vyjádření se deníku nepodařilo získat.
Z programu Partnerství dostala tři miliony korun také firma Semma na projekt „Praha - moderní zážitková destinace?“. Společnost figuruje v kauzách dopravního podniku a jeho exředitele Martina Dvořáka. Zasedala v ní Dvořákova známá Gabriela Šec. Firma získala od dopravního podniku zakázky, podle jeho nového vedení ale byla drahá. Současná šéfka Semmy Soňa Daubner MfD sdělila, že projekt Praha - zážitková destinace byl řádně realizován, zdokumentován a vyúčtován.