Londýn - Otevření nového terminálu na londýnském letišti Heathrow provázely organizační problémy. Sedm letadel odstartovalo bez zavazadel, přes třicet jich vůbec neodletělo. Supermoderní terminál číslo pět, který stál v přepočtu téměř 140 miliard korun a je řízen novým počítačovým systémem, měl být chloubou společnosti British Airways. Společnost ale nezvládla organizaci.
Heathrow otevíralo nový terminál: chaos a zrušené lety
Vedení British Airways se pasažérům, které postihlo zpoždění letů nebo výdeje zavazadel, omluvilo. Cestující dostali od aerolinek sto liber na nocleh. Přesto ale někteří z nich radši přespali na letištní podlaze, protože hotely v blízkosti letiště si obvykle účtují až dvojnásobek.
Letecká společnost slibuje, že problémy se už nebudou opakovat. Cestující ale berou ujištění společnosti s rezervou. Kvůli softwarové chybě například minulý měsíc zkolaboval zavazadlový systém v terminálu čtyři, kde se následně nahromadily čtyři tisíce kufrů. Ve ztrátách zavazadel drží British Airways nelichotivou první příčku v Evropě. Jen v minulém roce jich ztratila přes milion.