Praha – Vydavatelství Mladá fronta připravuje nový bezplatný týdeník Sedmička, který se má zabývat regionální tematikou. Informaci přinesl deník E15, další z bezplatných titulů Mladé fronty. Sedmička má podle představ vydavatele vyplnit mezeru na trhu bezplatných i celostátních titulů s regionálním dosahem. Sedmička se má objevit také on-line, a to v podobě denně aktualizovaného zpravodajského webu.
Mladá fronta připravuje bezplatný regionální týdeník
„Naší ambicí je etablovat Sedmičku dlouhodobě jako nejlepší bezplatné noviny v Česku, které se rozsahem a kvalitou vyrovnají placeným titulům,“ řekl E15 ředitel nově vytvořené divize Region ve vydavatelství Mladá fronta Mark Whittaker. Dodal, že týdeník bude založen na vlastním, původním zpravodajství.
Zpravodajství bude připravovat centrální redakce v Praze ve spolupráci s krajskými redakcemi. Každou regionální redakci tvoří novinářské a obchodní týmy, z nichž většina už funguje, uvedl šéfredaktor Sedmičky Pavel Macků.
Redakčně chce titul navázat na úspěch bezplatného ekonomického deníku E15. Podle Pavla Macků chce týdeník na 48 stranách čtenářům nabídnout plnohodnotné zpravodajství a ukázat, že za dobré noviny nemusí platit, stejně jako neplatí za kvalitní zpravodajství na internetu.
Sedmička bude k dispozici převážně na veřejných místech s vysokým pohybem lidí. Předplatitelům a firmám bude distribuována poštou. „Naší cílovou skupinou jsou lidé ve věku 30 až 50 let. Chceme za nimi jít tam, kde se nejvíc pohybují,“ řekl E15 obchodní ředitel divize Region Roman Stolejda. Uvedení Sedmičky chystá vydavatelství podpořit masivní kampaní.