Praha - České dráhy hledají "tvář" pro novou marketingovou kampaň mezi svými zaměstnanci. Profily kandidátů i s jejich fotografiemi uveřejnila na svých webových stránkách. Finalisty soutěže v mužské a ženské kategorii vyberou cestující, definitivní vítěze pak odborná porota. Podle Jiřího Ješety z odboru komunikace drah jde především o reprezentaci firmy navenek.
České dráhy hledají nejhezčího železničáře
„Chceme ukázat, že na dráze jsou sympatičtí lidé, kteří mohou být pro ostatní zaměstnance vzorem,“ řekl Ješeta. Finalisty mohou lidé vybírat následující dva měsíce z deseti žen a stejného počtu mužů. Jsou mezi nimi například vlakvedoucí, pokladní, výpravčí, programátoři, systémoví inženýři nebo stevardi z lůžkových vozů.
„Naši zaměstnanci se hlásí sami, chtějí reprezentovat firmu,“ uvedl Ješeta s tím, že za propůjčení tváře na reklamní plakáty nejsou „sympaťáci“ nijak zvlášť odměňováni. Jako příklad odměny pro loňské vítěze uvedl Ješeta možnost cestovat s Karlem Gottem pendolinem do Vídně. Loni, kdy se konal první ročník soutěže, vítěz mimo jiné lákal k ČD nové zaměstnance.
Hlasovat je možné na internetových stránkách Českých drah, prostřednictvím textových zpráv nebo klasických korespondenčních lístků.