Soutěžních materiálů letos přibylo. V sedmi soutěžních kategoriích přehlídky Tourpropag soutěží 80 plakátů, 110 letáků či skládaček, 128 informačních brožur, 75 map, 60 kalendářů, 43 reprezentačních publikací a 14 podnikatelských propagačních tiskovin. Loni města a regiony přihlásily do Tourpropagu 431 tiskovin. V mezinárodní soutěži propagačních materiálů krajů a turistických regionů EuroregionPropag posoudila porota 37 kolekcí.
Loni vybrala porota Tourpropagu jako nejlepší propagační materiály Plzeňského kraje a oblasti České Švýcarsko v Ústeckém kraji. Plzeňský kraj vyhrál v kategoriích mapy a reprezentační publikace, České Švýcarsko uspělo u poroty s informační brožurou a kalendářem. Město Kyjov zvítězilo mezi plakáty a Jihočeská centrála cestovního ruchu vyhrála kategorii leták.
Za nejlepší mezinárodní tiskoviny označila porota materiály města Žďár nad Sázavou. Druhé místo obsadily tiskoviny o Těšínských Beskydech a jako třetí nejlepší vyhlásili odborníci materiály Burgundska.