V Písku soutěží propagační materiály měst a regionů

Písek - V Písku se podvanácté představí propagační materiály českých měst a regionů. Do celostátní soutěže Tourpropag 2008 se přihlásilo 510 materiálů vydaných od začátku loňského roku. V pátém ročníku mezinárodní soutěže EuroregionPropag se utká 50 kolekcí tiskovin vydaných po 1. lednu 2006 z Česka i zahraničí. Vítěze porota vyhlásí při přehlídce, která bude od 20. do 21. května, řekla ČTK mluvčí radnice Jindřiška Jelínková.

Soutěžních materiálů letos přibylo. V sedmi soutěžních kategoriích přehlídky Tourpropag soutěží 80 plakátů, 110 letáků či skládaček, 128 informačních brožur, 75 map, 60 kalendářů, 43 reprezentačních publikací a 14 podnikatelských propagačních tiskovin. Loni města a regiony přihlásily do Tourpropagu 431 tiskovin. V mezinárodní soutěži propagačních materiálů krajů a turistických regionů EuroregionPropag posoudila porota 37 kolekcí.   

Loni vybrala porota Tourpropagu jako nejlepší propagační materiály Plzeňského kraje a oblasti České Švýcarsko v Ústeckém kraji. Plzeňský kraj vyhrál v kategoriích mapy a reprezentační publikace, České Švýcarsko uspělo u poroty s informační brožurou a kalendářem. Město Kyjov zvítězilo mezi plakáty a Jihočeská centrála cestovního ruchu vyhrála kategorii leták.   

Za nejlepší mezinárodní tiskoviny označila porota materiály města Žďár nad Sázavou. Druhé místo obsadily tiskoviny o Těšínských Beskydech a jako třetí nejlepší vyhlásili odborníci materiály Burgundska.