„V době, kdy veřejnost začíná být rezistentní vůči klasickým typům reklamy, přichází T-Mobile s novými a zároveň vysoce efektivními reklamními formáty,“ uvedl ředitel portálových služeb T-Mobile Michal Němec. Mobilní reklama se podle Němce odlišuje přesným zacílením a umožňuje okamžitou reakci osloveného zákazníka. Zároveň je dobře měřitelná.
„Mobil je velmi osobní médium a většina lidí si sdělení, které obdrží do mobilu, přečte, případně pošle dál, o čemž svědčí výsledky našeho pilotu,“ dodal Němec. Pilotního provozu se od března do června zúčastnilo 22 inzerentů, kteří své kampaně zaměřili na mladé uživatele a ženy žijící ve městech.
Konkurenční Vodafone do jara poskytoval reklamou sponzorované SMS pro studenty. Firma nyní nabízí reklamu výměnou za bezplatné zpětné volání či inzerci na portálu Live. Telefónica poskytuje mimo jiné sponzorované volání.