„Oslovili jsme přes dvacítku známých osobností, o kterých se ví, že nosí motýlka a zároveň podporují dobročinné akce. Do internetové akce se nakonec sešlo 15 motýlků, dvě kravaty a šátek,“ uvedla ředitelka Ratolesti Brno Lucie Vosečková. Kampaň nese název Motýlí efekt.
Internetová aukce je ode dneška otevřena všem, registrovaní i neregistrovaní zájemci mohou zvyšovat nabídku za motýlka konkrétní známé osobnosti. Vyvolávací cena je 500 Kč. Motýlky, kravaty a šátek dostane budoucí majitel s osobním věnováním. Karel Šíp k věnování ještě připsal, kde ho kravata, kterou nosí velmi málo, provázela. Překvapení si i pro organizátory přichystal spisovatel a režisér Arnošt Goldflam. „Motýlka prý nemá, přesto do aukce zašle něco vlastního. Co to bude, to se všichni dozvíme až v pondělí, kdy se dárek od Arnošta Goldflama objeví v dražbě,“ dodala Vosečková.

NO COMMENT: Sdružení Ratolest Brno pořádá aukci motýlků známých osobností
Ratolest Brno
Ratolest je občanské sdružení, které od roku 1995 pomáhá dětem a mladým lidem ve věku od 6 do 24 let. Klienti neziskové organizace pochází ze sociálně slabých rodin nebo dětských domovů. Obvykle mají problémy se vztahy v rodině, s vrstevníky, ve škole, hrozí jim sociální vyloučení i selhání. Programy Ratolesti pomáhají při řešení složitých životních situací a při začlenění do společnosti, aby měli děti a mladí lidé rovné šance na kvalitní život. Ročně projde programy okolo 600 dětí a mladých lidí. Příběhy některých z nich najdete na facebookových stránkách Ratolesti Motýlí efekt.
