Zpátky na výsluní má Polaroid dostat Lady Gaga

Las Vegas – Výrobce fotoaparátů Polaroid se spojil s populární zpěvačkou Lady Gaga. Hvězda mu má pomoci prodávat jeho výrobky. V rámci kampaně společnost z Lady Gaga udělala kreativní ředitelku, která pro ni navrhne řadu produktů. Má jít o digitální fotoaparáty, mobilní tiskárny nebo fotografické brýle. Vedení firmy věří, že spojení se známou osobností, pomůže Polaroidu nastartovat nový trend.

Polaroid spojil Lady Gaga se značkou Grey Label. Nejvíce si přitom slibuje od spojení populární zpěvačky s fotografickými brýlemi. Lady Gaga totiž na začátku své kariéry proslula díky TV brýlím. Teď by se mohl úspěch opakovat. Nové GL20 Camera Glasses fungují jako klasický digitální fotoaparát, s tím rozdílem, že fotografii zobrazují na LCD obrazovce přímo na brýlích, takže i ostatní mohou vidět přesně to, co vidí člověk, který je má na sobě. Lady Gaga o nových brýlích míní, že jsou přesně na hranici, kdy se moderní elektronika setkává se světem módy.

Lady Gaga

„Považuji se také za vizionáře, nikoliv pouze za skladatelku a zpěvačku. Jsem umělkyně. Do spolupráce s firmou Polaroid jsem převedla své vize a lásku k módě, technologii a posedlost budoucností.“

Reportáž Michaely Polákové (zdroj: ČT24)

Velkým hitem řady Grey Label má být také staronový Polaroid – digitální fotoaparát se zabudovanou tiskárnou. „Jsem nadšená z tohoto fotoaparátu. Je sexy, je elegantní a odolný. Není těžký, dobře se drží v ruce. Tiskárna funguje bez inkoustu - to je lepší pro životní prostředí,“ říká k tomu zpěvačka. Tiskárna má být kompatibilní se všemi telefony, které mají Bluetooth. Koncepci ovšem Polaroidu narušil iPhone, s tím se zařízení spojit neumí. „To není kvůli nám, ale kvůli iPhonu,“ upozornila Lady Gaga.

Mobilní tiskárna se bude ve Spojených státech prodávat od května za přibližně 150 dolarů (necelé 3 tisíce korun). Na fotografické brýle si zákazníci ještě počkají, na trh by nicméně měly být uvedeny ještě letos. Společnost nyní pracuje i na vytvoření digitálního fotoaparátu, který bude umět posílat fotky přímo na Twitter, Facebook a další sociální sítě.