Kromě toho, že je studie revitalizace Dolního nádraží podle primátora v rozporu s územním plánem, neřeší ani tak zásadní problematiku, jako je například dopravní zatížení. „Je tam limit výškové zastavitelnosti šestipodlažní, přičemž tato studie počítá až s 31 patry,“ uvedl primátor Karlových Varů Petr Kulhánek (KOA).
Podle bývalého náměstka karlovarského primátora Tomáše Hybnera (ČSSD) je to soukromý projekt, který musí mít nějakou ekonomiku. „Byly zpracovány studie, které ověřovaly možnosti a ty jsou podle mě nejvěrohodnější. To znamená vedení nových komunikací,“ doplnil bývalý náměstek primátora Petr Keřka (nez.).

Reportáž Antonína Bruštíka
Bývalí radní tvrdí, že o konečné podobě projektu ještě není rozhodnuto. Nově zvolení radní sporný projekt přerušili, a to i přesto, že ho úředníci města už schválili. „Úřad územního plánování má za to, že studie je v souladu s územním plánem,“ uvedla mluvčí karlovarského magistrátu Michaela Kousalová.
Do projektu za miliardy korun má město vložit své pozemky. „Narazili jsme na to, že nové vedení o projektu téměř nic neví, takže musíme celý projekt znovu vysvětlovat a obhajovat,“ řekl zástupce investora Martin Pilka. „Za našich předchůdců celé to jednání probíhalo velmi netransparentně a utajeně,“ uvedl náměstek karlovarského primátora Jiří Kotek (ALTERNATIVA). S tím však zástupci společnosti ani bývalí náměstci nesouhlasí.
Jak budou Karlovy Vary dál spolupracovat se soukromou společností na rozsáhlé rekonstrukci Dolního nádraží, by měli zástupci města rozhodnout ještě do konce ledna.