Divákům ČT bude sloužit nové informační centrum

Praha - Česká televize zítra otevře pro veřejnost nové Divácké centrum. Chce tak zlepšit komunikaci s diváky – všechny telefonické, písemné a e-mailové ohlasy veřejnosti se budou vyřizovat právě tady. Od 7:30 do 20:00 tu bude v českém, slovenském a anglickém jazyce poskytovat informace osm operátorů.

Každý, kdo se na Divácké centrum obrátí, bude mít svou vlastní kartu, která se uzavře, až se pracovníkům podaří dotaz vyřídit.

Na přípravě centra spolupracovala ČT s rakouskou televizí ORF a využila jejích zkušeností v této oblasti. Nový princip interaktivní komunikace umožní České televizi přesnější analýzu dotazů a ohlasů diváků na její pořady a pomůže tak předávat souhrn diváckých reakcí konkrétním pracovištím nebo tvůrcům České televize. O připomínkách diváků bude centrum informovat tvůrce jednotlivých pořadů jednou týdně.

Ohlasů diváků přichází do ČT rok od roku víc. „V roce 2005 to bylo asi 37 000 požadavků, o rok později jsme měli stoprocentní nárůst. V letošním prvním pololetí máme za sebou skoro 42 000 vyřízených diváckých požadavků,” popisuje tiskový mluvčí ČT Martin Krafl. „Diváci se na nás také stále více obracejí s dotazy ohledně digitalizace nejen České televize."

Telefonní číslo do centra je 2 6113 6113 (cena hovoru odpovídá ceně volání na pevnou linku dle tarifu příslušného operátora).

Elektronická adresa je info@ceskatelevize.cz.

 Poštovní adresa je: Divácké centrum, Česká televize, Kavčí hory, 140 70 Praha 4.

Vydáno pod