Jednodenní klid zbraní mezi giganty rychlého občerstvení má symbolizovat McWhopper

Krátkodobé příměří nabídl svému konkurentovi McDonald's americký řetězec rychlého občerstvení Burger King. Na půli cesty mezi jejich centrálami v Chicagu (McDonald's) a v Miami (Burger King) by prý v improvizované prodejně mohli jeden den prodávat společný sendvič McWhopper. Vybraným místem by byla Atlanta.

Burger King svou reklamu spojil s neziskovou organizací Peace One Day, která tvrdí, že podporuje myšlenku Dne míru. OSN vyhlásila Mezinárodním dnem míru 21. září. McWhopper by měl vzniknout kombinací nejslavnějších sendvičů obou řetězců.

Podívejte se na webovou prezentaci „mírového“ sendviče McWhopper.

Výkonný ředitel McDonald's Steve Easterbrook na Facebooku napsal, že nápad jeho konkurenta je inspirací pro dobrou věc. Obě značky by ovšem podle něj mohly podniknout něco většího, co by přineslo změnu. Podotkl také, že mezi oběma firmami panuje pouhá přátelská podnikatelská rivalita. „P.S. Příště bude stačit, když jednoduše zavoláte,“ vzkázal Easterbrook konkurentovi, který svůj návrh nechal otisknout v několika amerických denících v podobě celostránkové reklamy a vytvořil i tematickou internetovou stránku. Na ní navrhuje mimo jiné, jak by měl vypadat obal limitovaného sendviče nebo uniformy obsluhujícího personálu. Navrhuje i složení nového výrobku.