Nedělní propad je nyní zpevněný, zalitý betonem a překrytý vrstvou asfaltu. Dělníci budou ale v nočních hodinách zpevňovat další část silnice, a to ve směru do centra. Z výsledků měření totiž vyplynulo, že nestabilní je i podloží na druhé straně tramvajových kolejí. Řidiči budou muset místo objet po tramvajovém pásu, jak řekl František Polák, mluvčí firmy Metrostav, která v této lokalitě razí metro. Jestli průzkumy odhalí i další problematická místa na Evropské ulici, ale nedokázal říct.

Telefonát mluvčího Metrostavu
Propad se objevil v neděli na křižovatce s Horoměřickou ulicí, kde se hloubí prodloužení trasy metra A. Podle dosavadních závěrů ale nemá se stavbou nic společného. Jáma byla zhruba čtyři metry hluboká, metro se ale podle Poláka razí ve dvacetimetrové hloubce. Razicí štít je už navíc o několik desítek metrů dál. Propad zřejmě způsobily dutiny pod vozovkou, do nichž při vydatných deštích natekla voda. Odborníci proto pomocí ultrazvuku a dalších metod prověřili i další místa. Policie případ vyšetřuje kvůli podezření ze spáchání trestného činu obecné ohrožení z nedbalosti.