Angelina Jolieová je největším tahákem společenských časopisů

New York – Společenský časopis, který chce mít vysoký prodej, by měl zajistit, aby jeho titulní stranu zdobila tvář Angeliny Joleiové. Podle amerického listu Forbes právě tato herečka dokáže přitáhnout nejvíce čtenářů. Do loňska patřilo toto prvenství další americké herečce Jennifer Anistonové.

Forbes analyzoval stánkový prodej šesti velkých amerických časopisů zabývajících se celebritami od poloviny roku 2007 do poloviny letošního roku. Angelina Jolieová se na titulních stranách objevila téměř třicetkrát a přitáhla nejvíce čtenářů. Časopisy zaujala jak porodem dvojčat, tak svou charitativní činností.

Tvář Jennifer Anistonové na sebe sice již nepoutá největší pozornost, ale stále prodává velmi dobře a v žebříčku Forbesu se umístila na druhém místě. Na titulních stráních se objevila osmkrát. Anistonová zajímá bulvární listy především kvůli svému milostnému životu, zejména poté, co se rozvedla s hercem Bradem Pittem, který potom – podobně jako vydavatelé – věnoval svoji pozornost Jolieové.

Třetí nejlépe prodávající byl ve sledovaném období australský herec Heath Ledger, který v té době zemřel po předávkování léky na spaní. Forbes dodává, že se tento mladý herec dostal na čelo žebříčku právě kvůli svému úmrtí obestřenému tajemstvím.

Spolu s Ledgerem se do desítky nejlépe prodávajících celebrit dostal již jenom jeden muž, který navíc loni také téměř zemřel – herec Owen Wilson, který se pokusil o sebevraždu. Například Brad Pitt, který o rok dříve skončil v žebříčku druhý, v něm letos vůbec nefiguruje.

Před Owenem, který byl desátou nejlépe prodávající tváří, umístil Forbes v uvedeném pořadí ještě herečky Jamie Lynn Spearsovou, Nicole Richieovou, zpěvačku Jessicu Simpsonovou, 2,5letou dceru herců Toma Cruise a Katie Holmesové Suri, podobně starou dceru Brada Pitta a Angeliny Jolieové Shiloh Pittovou-Jolieovou a herečku Heidi Montagovou.