Nedělní Blesk chystá novou grafickou podobu

Praha - Nedělní Blesk začne od neděle 7. června vycházet v novém provedení. Menší obsahové změny doplní modernější a atraktivnější design. Noviny, které se dosud dělily na část deníkovou, magazínovou a televizní přílohu, vyjdou poprvé se sjednocenou grafikou u všech tří částí a s pozměněným layoutem. "Ráz nového Nedělního Blesku tak nabude více magazínové podoby," uvedla mluvčí vydavatele nedělníku, společnosti Ringier ČR, Kateřina Kuchařová.

Změny doprovodí reklamní kampaň 

Rubriky zůstávají, u některých se ovšem mění jejich umístění a rozsah. V úvodu čtenář nově najde velký rozhovor, rubrika zahraničního zpravodajství se rozšíří na čtyři stránky a posune dozadu. Naopak zůstává příloha s televizním programem, křížovkami a zábavou „TV + neděle“. Změny mají být uvedeny kampaní s novými televizními spoty včetně vizualizací „Bleskového“ města, které se již představily ve verzi pro deník Blesk.

Vydavatelství Ringier ČR ze švýcarského mediálního koncernu Ringier AG je s více než 3,8 milionu čtenářů největším vydavatelem periodického tisku v Česku. Mezi nabízené tituly patří Blesk, deníky Aha! a Sport a časopisy
Reflex nebo ABC.