ODS představila webové stránky v novém hávu

Praha – ODS vstupuje do volební kampaně s novou verzí internetových stránek. Jejich základem by měla být interaktivita a autenticita. Nabídnout mají vedle informačního servisu i zábavné prvky. Na webu si mohou lidé prohlédnout aktuality z kampaně, spoty regionálních lídrů, stáhnout si mohou například zvonění do mobilních telefonů, natočit vlastní příspěvek na podporu ODS nebo diskutovat o volebním programu strany, prozradili na dnešní tiskové konferenci místopředseda strany Ivan Langer a mluvčí Martin Kupka.

„Autenticita, interaktivita, komunikace s lidmi – to jsou podle mne tři klíčové prvky, kterými se dá charakterizovat náš web,“ uvedl Ivan Langer.

Nové internetové stránky ODS přinášejí aktuality z dění ve straně včetně těch regionálních, které doprovázejí spoty lídrů kandidátek od režiséra Filipa Renče. Strana se nechala rovněž inspirovat zahraničím a nechala prostor lidem, kteří chtějí sdělit, proč podporují ODS. Svou výpověď mohou lidé sami natočit a na stránkách zveřejnit.

Web ODS nabízí i vyzvánění s projevy Paroubka

I kritické názory mohou návštěvníci webu sdělovat prostřednictvím diskuze, kde je možné hodnotit průběh volební kampaně či úroveň internetových stránek. Web nabízí i odkazy na stranické stránky na Facebooku nebo Twitteru. ODS má i televizní kanál na YouTube, kam krátkými klipy přispěl také karikaturista Vladimír Jiránek.

Samostatnou kapitolou je pak nabídka zábavných prvků. Lidé si mohou stáhnout tapety do mobilů, mohou si je i sami upravovat. Nechybí ani různé druhy vyzvánění včetně projevů předsedy ČSSD Jiřího Paroubka, které lze hudebně dotvořit. „Chceme, aby každý, kdo tam (na internetové stránky ODS) zavítá, nebyl jen pasivním příjemcem nějakých zpráv, ale aby mohl říci svůj názor,“ upozornil Langer.

ČSSD spustila nový web před dvěma týdny. Ani na něm nechybí multimédia a vzkazy voličům z předvolebního putování. Oslovení odborníci však v internetovém tažení partají vidí pokrok i chyby. „Snaží se být trendy, ale spíš by se mělo myslet na to, ke komu se mluví a jakým způsobem. Měli by si spíš nastavit model vzájemné komunikace,“ řekl Oldřich Dostál z agentury Grey Digital.

Internet ovšem přitahuje také různé parodie a protiakce. Odpůrci Mirka Topolánka na něm organizují sbírku modelů jachet. Jiřímu Paroubkovi zase antifanoušci posílají virtuální papuče na cestu do důchodu.