Pokud chtějí být firmy úspěšné, neměly by v žádném případě zapomínat na svou prezentaci v sociálních sítích. „Mladší cílová skupina má určitě vyšší afinitu vůči sociálním médiím. To znamená, že spotřebitelé, na které cílí tyto firmy, budou na netu víc,“ uvedl marketingový ředitel společnosti Procter&Gamble Peter Kelemen.
Firmy při prezentaci v sociálních sítích dělají spoustu chyb. „Nejvetší chybou je, že firmy mají pocit, že zkrátka musí být na facebooku. Ale nemají co říct, a to pak ztrácí smysl. Na Facebooku se nemůžete prostě jen prezentovat, jako na webu. Musíte být připraveni na interakci a dialog se svými 'fanoušky',“ upozornil ředitel plánování a strategie sítě Facebook Trevor Johnson.

Reportáž Michaely Polákové
Do Prahy na Forum Media dorazil i sir Martin Sorrell, jedna z nejuznávanějších osobností současného světového marketingu a reklamy. Českou republiku řadí Sorrell mezi strategické oblasti, které jeho firmě WPP slibují růst. Také proto Sorrell v průběhu své dvoudenní návštěvy Prahy plánuje se svými kolegy detailně debatovat o plánech na rok 2011. „Když se podívám na východní Evropu jako celek, pak musím říct, že jsme v letošním roce zaznamenali určité oživení ve srovnání s předchozím rokem. Ale rok 2009 byl nejtěžším rokem krize. Přesto si dovolím říct, a myslím, že to nebude žádné tajemství, že naše příjmy v tomto regionu znovu narostou,“ uvedl.