Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu

Novým obchodním ředitelem České televize se k 1. listopadu 2012 stává Hynek Chudárek. Oblast marketingu převezme ke stejnému datu ředitelka Vnější a vnitřní komunikace České televize Daniela Němcová. Cílem tohoto kroku je kvalitativně a efektivně rozvíjet prezentaci České televize navenek a věnovat zvláštní pozornost oblasti obchodu, která v posledním roce zaznamenala významné změny z hlediska legislativy i celkové situace na televizním trhu.

Generální ředitel České televize Petr Dvořák jmenoval do funkce obchodního ředitele Hynka Chudárka. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní aktivity České televize ve všech možných oblastech definovaných zákonem, tedy v prodeji omezeného reklamního prostoru, sponzoringu a tzv. product placementu, v možnosti vytěžování archivu ČT, v rozvoji knižní edice či prodeji merchandisingu ČT.

Oblast marketingu převezme ředitelka Vnější a vnitřní komunikace ČT Daniela Němcová. Cílem bude navázat na úspěšně nastartované procesy v oblasti vnější i vnitřní komunikace veřejnoprávní televize, které přinesly aktivnější a otevřenější prezentaci ČT v klíčových oblastech zpravodajství a publicistiky, vlastní tvorby a hospodaření. Sloučení oddělení Komunikace s agendou marketingu vychází ze snahy dosáhnout účinnější a efektivnější prezentace České televize směrem k veřejnosti.

„Věřím, že tyto personální změny přinesou České televizi stabilitu a jasnou vizi v oblastech obchodu a marketingu, a podpoří tak probíhající transformaci v ostatních klíčových oblastech,“ říká generální ředitel ČT Petr Dvořák.

Hynek Chudárek spoluzakládal v roce 2002 hudební televizi Óčko, kde do roku 2011 působil jako výkonný ředitel a člen představenstva. Za tu dobu se podařilo vybudovat úspěšnou hudební televizi s jasně vyprofilovanou cílovou skupinou a programem. Předtím byl akcionářem a působil ve společnosti, která se zabývala výrobou CD a DVD nosičů. V roce 2009 a 2011 se účastnil výběrového řízení na generálního ředitele České televize.

Daniela Němcová vede komunikaci České televize od prosince 2011. Před nástupem do České televize působila jako ředitelka komunikace ve společnosti České aerolinie, kde měla na starosti externí a interní komunikaci společnosti včetně mediálního servisu na zahraničních zastoupeních. Tři roky byla zároveň tiskovou mluvčí.