Klienti Telefónicy O2 dnes nemohli dobíjet kredit

Praha - Až 2,5 milionu zákazníků mobilního operátora Telefónica O2, kteří využívají předplacené karty, mělo během dneška problémy s dobíjením kreditu. Pokud si ho chtěli dobít dopoledne, museli na připsání peněz počkat až do odpoledních hodin. Na vině byla technická závada.

„V současné době je (závada) odstraněna a zákazníkům, kteří měli tento problém, se velice omlouváme,“ sdělil prostřednictvím České televize ředitel firmy Telefónica O2 pro vztahy s médii Vlastimil Sršeň. Pokud by se ale některému z klientů zaplacený kredit nepřipsal ani během dnešního večera, doporučuje, aby se neprodleně obrátili na zákaznickou linku.

I když se Telefónica O2 postiženým zákazníkům omluvila, žádné odškodnění neplánuje. Prodlení bylo podle Sršně jen v řádech hodin, a není tedy důvod ho zákazníkům nějak kompenzovat.