Praha - Až 2,5 milionu zákazníků mobilního operátora Telefónica O2, kteří využívají předplacené karty, mělo během dneška problémy s dobíjením kreditu. Pokud si ho chtěli dobít dopoledne, museli na připsání peněz počkat až do odpoledních hodin. Na vině byla technická závada.
Klienti Telefónicy O2 dnes nemohli dobíjet kredit
„V současné době je (závada) odstraněna a zákazníkům, kteří měli tento problém, se velice omlouváme,“ sdělil prostřednictvím České televize ředitel firmy Telefónica O2 pro vztahy s médii Vlastimil Sršeň. Pokud by se ale některému z klientů zaplacený kredit nepřipsal ani během dnešního večera, doporučuje, aby se neprodleně obrátili na zákaznickou linku.
I když se Telefónica O2 postiženým zákazníkům omluvila, žádné odškodnění neplánuje. Prodlení bylo podle Sršně jen v řádech hodin, a není tedy důvod ho zákazníkům nějak kompenzovat.