Zajít na pobočku, vybrat si z nástěnky zápas a vsadit u obsluhy je postup, který volí stále méně sázkařů, dnes jim totiž stačí pár kliků na počítači. Přes internet teď proudí až 70 procent sázek. V kamenných pobočkách zaznamenávají velký útlum návštěv. „Ten úbytek je razantní,“ tvrdí Miroslav Slavík, obsluha sázkové kanceláře.
Na rozdíl od kamenné pobočky je na internetu možné sázet i takzvané živé sázky až do konce zápasu. Tedy třeba na počet gólů, které ještě padnou, zda bude v zápase červená karta nebo třeba jestli se bude kopat penalta.
Marek Herman, výkonný ředitel Asociace provozovatelů kurzových sázek
„To kouzlo internetového sázení je v tom, že můžete být při tom, že můžete být při zápase.“

Rozhovor s Markem Hermanem
Rozhovor s Markem Hermanem
Reportáž Zuzany Luňákové
Firmy proto mění strategii, místo velké sázkové kanceláře mají dnes často už jen terminál u svého obchodního partnera. „Letos jsme jich takto pronajali padesát,“ tvrdí generální ředitel Tipsportu Petr Knybel.
Kurzové sázky Čechy lákají stále více. V roce 2010 v nich Češi celkem prosázeli 15,3 miliardy korun, oficiální čísla za loňský rok sice nejsou k dispozici, podle sázkových firem je to ale téměř o tři miliardy víc.