České dráhy hledají nejhezčího železničáře

Praha - České dráhy hledají "tvář" pro novou marketingovou kampaň mezi svými zaměstnanci. Profily kandidátů i s jejich fotografiemi uveřejnila na svých webových stránkách. Finalisty soutěže v mužské a ženské kategorii vyberou cestující, definitivní vítěze pak odborná porota. Podle Jiřího Ješety z odboru komunikace drah jde především o reprezentaci firmy navenek.

„Chceme ukázat, že na dráze jsou sympatičtí lidé, kteří mohou být pro ostatní zaměstnance vzorem,“ řekl Ješeta. Finalisty mohou lidé vybírat následující dva měsíce z deseti žen a stejného počtu mužů. Jsou mezi nimi například vlakvedoucí, pokladní, výpravčí, programátoři, systémoví inženýři nebo stevardi z lůžkových vozů.

„Naši zaměstnanci se hlásí sami, chtějí reprezentovat firmu,“ uvedl Ješeta s tím, že za propůjčení tváře na reklamní plakáty nejsou „sympaťáci“ nijak zvlášť odměňováni. Jako příklad odměny pro loňské vítěze uvedl Ješeta možnost cestovat s Karlem Gottem pendolinem do Vídně. Loni, kdy se konal první ročník soutěže, vítěz mimo jiné lákal k ČD nové zaměstnance.

Hlasovat je možné na internetových stránkách Českých drah, prostřednictvím textových zpráv nebo klasických korespondenčních lístků.