Se zavedením integrovaného systému se má v některých oblastech zvýšit počet autobusových spojů až o pětinu. Nejvýraznější změny čekají na cestující v západní části Královéhradecka, v okolí Nového Města nad Metují, Jaroměře, Dobrušky, Jičína a v Podkrkonoší a Krkonoších. V západní části Královéhradecka přibudou například autobusy z krajského města na Libčany, Roudnici či Hoříněves. Spojení s okolními obcemi slibuje Oredo i po 22. hodině.
Z Jičína pojedou nové spoje do Slatin, Markvartic, Vysokého Veselí či Libáně. V oblasti Krkonoš a Podkrkonoší by se měly zlepšit návaznosti autobusů na železnici ve prospěch podpory turistického ruchu.
Královéhradecký kraj počítá s tím, že letos autobusové linky najezdí po kraji nejméně 15 milionů kilometrů, což bude kraj stát zhruba 263,8 milionu korun. Například v roce 2008 autobusy urazily 14,8 milionu kilometrů, kraj za to zaplatil 265,7 milionu korun.