Pudr a benzín

Dámy se tudy sice neprohánějí v drahých robách a nepudrují se na toaletách, přesto jsou závody motorek Moto GP bezpochyby jednou z největších společenských událostí brněnského veřejného života. Brněnský Automotodrom pamatuje slavné jízdy Franty Šťastného, stejně jako spanilé nájezdy fanoušků z někdejší NDR. Pro ty byl brněnský okruh jednou z mála povolených zahraničních turistik.

Přestože i dnes je legendární závodní dráha nejnavštěvovanějším sportovním podnikem, čas od času se nad ní stahují temné mraky. Problém není jinde než ve financích. A proto se tento týden ve videoblozích ptáme, jestli má být podnik rychlých motorek a aut dotován z veřejných peněz, jak po tom volá provozovatel závodiště, anebo má být možná odsouzen k zániku či k takovému omezení, že už to zkrátka nebude ono. Za domácí s komentářem přijde ředitelka Automotodromu Brno Ivana Ulmanová a brněnské aktivisty zastoupí Matěj Hollan, jeden z mužů stojících za projektem Žít Brno. Své názory nejen k financování Automotodromu, ale i jeho historii řeknou dva novináři - šéfredaktor Motor Journalu Karel Kupka a motoristický expert Amos Krejčí.

Video Šéfredaktor Motor Journalu Karel Kupka
video

Šéfredaktor Motor Journalu Karel Kupka

Video Motoristický expert Amos Krejčí
video

Motoristický expert Amos Krejčí

Video Muzikolog Matěj Hollan
video

Muzikolog Matěj Hollan

 

Video Ředitelka Automotodromu Ivana Ulmanová
video

Ředitelka Automotodromu Ivana Ulmanová