Pudr a benzín

Dámy se tudy sice neprohánějí v drahých robách a nepudrují se na toaletách, přesto jsou závody motorek Moto GP bezpochyby jednou z největších společenských událostí brněnského veřejného života. Brněnský Automotodrom pamatuje slavné jízdy Franty Šťastného, stejně jako spanilé nájezdy fanoušků z někdejší NDR. Pro ty byl brněnský okruh jednou z mála povolených zahraničních turistik. Přestože i dnes je legendární závodní dráha nejnavštěvovanějším sportovním podnikem, čas od času se nad ní stahují temné mraky. Problém není jinde než ve financích. A proto se tento týden ve videoblozích ptáme, jestli má být podnik rychlých motorek a aut dotován z veřejných peněz, jak po tom volá provozovatel závodiště, anebo má být možná odsouzen k zániku či k takovému omezení, že už to zkrátka nebude ono. Za domácí s komentářem přijde ředitelka Automotodromu Brno Ivana Ulmanová a brněnské aktivisty zastoupí Matěj Hollan, jeden z mužů stojících za projektem Žít Brno. Své názory nejen k financování Automotodromu, ale i jeho historii řeknou dva novináři - šéfredaktor Motor Journalu Karel Kupka a motoristický expert Amos Krejčí.

Šéfredaktor Motor Journalu Karel Kupka (zdroj: ČT24)
Motoristický expert Amos Krejčí (zdroj: ČT24)
Muzikolog Matěj Hollan (zdroj: ČT24)
Ředitelka Automotodromu Ivana Ulmanová (zdroj: ČT24)