„Typograficky je logo tvořené písmem vymyšleným v České republice. Líbilo se nám také, že pracuje s českými národními barvami, které osvěžuje světle modrá a zelená, která má odkazovat na život ve městě. Je skvělé a bude dobře kombinovatelné s českou vlajkou, kterou považujeme za naše hlavní logo na výstavě,“ popsal vítězný návrh Pavel Stehlík.
Největším nepřítelem organizátorů je čas. Zatímco sousední země už znají podoby svých pavilonů a pracují na konstrukcích, Češi ještě ani nevyhlásili soutěž. Roční skluz se ale podle Pavla Stehlíka daří eliminovat: „Smazali jsme desetiměsíční zpoždění vůči organizátorům. Pořád jsme pozadu, už to ale není rok, ale tři měsíce.“ I přes nedodržení termínů se České republice podařilo získat atraktivní prostor kousek od hlavního vchodu i metra.
Na rozdíl od předešlých prezentací, které byly podle Stehlíka orientovány spíše na hrdou minulost, si tentokrát orgánizátoři přejí zemi představovat jako svěží, moderní, úspěšný a sebevědomý stát. České se bude na výstavě prezentovat pod heslem „Plody civilizace“. Na české prezentaci by se měli podílet i podnikatelé, pro něž je Čína velmi zajímavou oblastí. Souboj marketingů dvou stovek zemí na světové výstavě je podle organizátorů důležitou příležitostí pro prezentaci země.