Po alpské tragédii stáhly Germanwings nemístnou britskou reklamu

Londýn – Po tragédii airbusu ve francouzských Alpách stáhla společnost Germanwings z Británie billboardy, jejichž reklamní slogan lákající na „překvapení v Německu“ působil krajně nevhodně.

Londýnská dopravní společnost TFL (Transport for London) potvrdila, že o odstranění reklam požádal krátce po úterním neštěstí sám německý nízkonákladový letecký přepravce. „Během hodiny jsme odstranili 65 reklamních sdělení z digitálních reklamních stěn,“ řekl mluvčí. Kromě toho bylo strženo dalších 17 těchto reklam na papírových plakátech se sloganem Get ready to be surprised. Visit Germany. (Připravte se na překvapení. Navštivte Německo.)

Airbus A320 společnosti Germanwings se 150 lidmi na palubě havaroval v úterý ve francouzských Alpách během letu z Barcelony do Düsseldorfu. Neštěstí nikdo nepřežil. Stroj klesal z výšky 11 600 metrů a nakonec narazil do horského úbočí. V době tragédie byl v pilotní kabině jen druhý pilot. Z analýzy zvukového záznamu podle vyšetřovatelů vyplynulo, že kapitán, který z pilotní kabiny odešel patrně na toaletu, se později do kokpitu nemohl vrátit, třebaže se dveře snažil vylomit i sekerou. Panuje podezření, že Lubitz letadlo k zemi navedl záměrně.

Vydáno pod