Southall bude pracovat 12 hodin měsíčně. Nakrmí ryby, vybere ostrovní poštu, dá fotky na internet. V popisu práce bude mít především „průzkum ostrovů Velkého bariérového útesu, plavání, šnorchlování… a užívání si tropického klimatu a životního stylu“. Bydlet bude v luxusní vile s bazénem a dostane královský plat ve výši dvou milionů korun. Na ostrov s sebou vezme i svoji kanadskou přítelkyni. Na novou práci už se podle svých slov moc těší.
S originální kampaní na podporu cestovního ruchu přišly turistické úřady v australském státě Queensland - nápadem chtějí také čelit ekonomické krizi, která silně zasáhla turistický průmysl. Z tisíců zájemců vybraly turistické úřady 16 nejlepších - ti strávili čtyři dny na ostrově, během nichž měli prokázat, že jsou schopni ujmout se role správce.
Kampaň přišla asi na 1,7 milionu australských dolarů (25 milionů korun) a vyvolala globální publicitu v hodnotě téměř sedmdesátinásobku. Stala se tak jednou z nejúspěšnějších v historii. „Je to pravděpodobně poprvé v dějinách, kdy měla kampaň takový dopad při tak malých reklamních nákladech - s výjimkou několika strategicky umístěných inzerátů po světě,“ říká australský marketingový analytik Tim Burrowes. „Hlavní poučení, které z toho plyne, je, že když máte originální, vzrušující nápad, o kterém lidé začnou mluvit, nepotřebujete utrácet velké sumy za reklamu.“