Britům se nejvíc líbil mluvící pes a žbrblající dvojčata

Londýn - Nejsledovanějším videem na YouTube byl letos ve Velké Británii klip s „mluvícím“ psem, který nešťastně kňučí, když mu páníček popisuje, jak baštil maso z ledničky nebo ho dal kočce. Nejsledovanější desítka videí byla od umístění na internet prohlédnuta celkem více než 285milionkrát.

Druhým nejsledovanějším britským videem je reklama na mobilního operátora, v níž tančí herci převlečení za prince Williama, jeho manželku Cate Middletonovu a za další členy královské rodiny. Další nahrávky v nejsledovanější desítce zahrnují také video s výňatky z rozhovoru s americkým hercem Charliem Sheenem poté, co byl kvůli skandálům s drogami vyhozen ze seriálu Dva a půl chlapa, upravené v hudebním aranžmá, nebo žvatlající chlapečky-dvojčátka.

„Deset nejsledovanějších videí na YouTube za rok 2011 ukazuje, že na celém světě, ať už mluvíme jakýmkoli jazykem, jsou některé věci, které nás všechny shromáždí před monitorem nebo mobilním telefonem,“ řekl manažer YouTube Kevin Allocca.