Obsah je šitý psům speciálně na míru. Nejsou v něm reklamy a dokonce i zvuky, barvy či úhel záběru jsou přizpůsobené tak, aby byly pro psy co nejpoutavější. A není žádné překvapení, že nejoblíbenějšími psími hvězdami jsou zase psi. „Strašně rádi se dívají, jak jsou jiní psi aktivní na obrazovce, ale také na další zvířata,“ řekla Beke Lubeachová, která vede marketing DOGTV. Populární jsou podle ní například ptáci, opice a zebry.
Sledovanost kanálu nikdo neměří a Lubeachová odmítla zveřejnit údaje, které získává její marketingové oddělení. Uvedla ale, že 80 procent diváků - tedy páníčků, kteří program svým mazlíčkům zapnou - ladí stanici opakovaně.
Vysílání, které sestavila skupina izraelských odborníků, je založeno na stovkách hodin výzkumu toho, co psy v televizi nejvíc přitahuje a zajímá. Vědci tak mimo jiné zjistili, že psům se líbí hra na foukací harmoniku a z kreslených seriálů nejlépe zabodoval Spongebob v kalhotách.