Coca-Cola sází na koncentráty

New York – Ani v láhvi, ani v plechovce – ale po kapkách. Tak by měl vypadat nejnovější ovocný nápoj Dasani Drops americké společnosti Coca-Cola. Bude u něj stačit jen pár kapek do vody. Coca-Cola věří, že tyto koncentráty mají velký potenciál k růstu. Nový nápoj používá umělá sladidla, má nula kalorií, bude stát zhruba čtyři dolary (téměř 80 Kč) a začne se prodávat na konci října. Na počátku bude mít čtyři příchutě, ale firma počítá v příštím roce s rozšířením nabídky.

Coca-Cola není první, která přichází s ochucenými kapkami. V této kategorii je pionýrem firma Kraft Food a její MiO. Kraft představil nový nápoj loni v březnu a rychle se na trhu objevily jeho kopie. Kapky jsou velmi oblíbené, protože balení je malé, přenosné a lze ho snadno ukrýt v kabelce nebo zadní kapse. Na rozdíl od práškových nápojů se také lidé mohou snadno rozhodnout, jak moc si chtějí nápoj naředit.

Vydáno pod