Z pěti zakázek zbývá určit vítěze jediné, kterou je rekonstrukce nádraží v Olomouci. Na konci října už hodnotící komise vybrala vítěze tendrů na modernizaci trati mezi Táborem a Sudoměřicemi a rekonstrukci kolejiště mezi pražskými Holešovicemi a Bubenčí. Požadovaná cena obou zakázek dosáhla 2,1 miliardy - zhruba o 1,3 miliardy méně, než SŽDC očekávala.
Podobných slev se správě železnic podařilo dosáhnout i u dalších zakázek. Hodnotu modernizace průjezdu železničního uzlu v Ústí nad Orlicí SŽDC původně odhadovala na 1,4 miliardy korun a modernizaci kolejiště v Břeclavi přibližně na miliardu korun. Správa původně očekávala, že za všech pět projektů utratí necelých 8,5 miliardy korun. Vzhledem k nižším nabídkám uchazečů ale SŽDC podle Tesaře očekává minimálně 2,5miliardovou úsporu.