Depo metra Zličín je poslední, které ještě čeká na opravu výhybek. Depa na Kačerově a v Hostivaři se jich dočkaly v minulých letech, aniž by to cestující pocítili. V případě zličínského depa už se to dopravnímu podniku nepodaří. „Jedná se zatím o nejrozsáhlejší stavební akci, při které měníme výhybky,“ podotkl generální ředitel DPP Milan Křístek.
Kvůli omezení špičkového provozu na lince B mezi Zličínem a Novými Butovicemi na polovinu budou cestujícím k dispozici více autobusů. Linky 230, 249, 256, 301 a 352 v průběhu oprav pojedou až ke stanici metra Nové Butovice místo na Luka. „Důvodem této změny je to, že do stanice Nové Butovice pojede metro v plnohodnotném režimu, což přispěje ke zvýšení dopravní obslužnosti u zmíněných následných autobusových spojů,“ uvedla mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková.
Zličínské depo je ze tří, které pražské metro má, nejnovější. V provozu je od roku 1994, kdy začalo jezdit metro na přilehlém úseku Nové Butovice – Zličín. Má kolejové propojení s železničním nádražím Praha-Zličín a také nedalekou výrobní halou, kterou postavila ČKD a později ji využíval Siemens.