Novou reklamní agenturou Vodafonu bude DDB

Praha - Nejmenší tuzemský mobilní operátor Vodafone, který loni zvýšil počet zákazníků o 245.000 na 2,66 milionu, si vybral za svou novou hlavní reklamní agenturu společnost DDB. Firma bude podle slov mluvčího firmy Filipa Hrubého odpovědná především za kreativní zpracování velkých reklamních kampaní, spolupráci na vytváření strategie značky a koordinaci dalších komunikačních agentur.

Vodafone při hledání nástupce agentury Mark BBDO v únoru oslovil sedm velkých reklamních firem. Vedle DDB mezi nimi byly Leo Burnett, Rust2, JWT, Mather Communications, theFarm a WMC/Grey. Mark BBDO účast údajně odmítl.

Výběrem DDB pokračuje telefonická společnost Vodafone podle jejího mluvčího v zavádění nového modelu agenturní spolupráce, který je založen na ústřední roli hlavní kreativní agentury, jež koordinuje ostatní agentury.

DDB již na začátku roku pro Vodafone vytvářela novou reklamní kampaň na tarify společnosti. Agentura pracovala například pro Volkswagen, McDonald's, ING nebo Henkel.

Vydáno pod