Obchodním ředitelem Primy se stal Martin Konrád

Praha - Obchodním ředitelem televize Prima se dnes stal Martin Konrád (37), který naposledy od dubna 2006 působil jako generální ředitel bezplatného deníku Metro. Vedení druhé největší komerční televize na českém trhu se tak v letošním roce částečně obměnilo včetně pozice generálního ředitele televize a šéfa programu.

Pozice obchodního ředitele se uvolnila v březnu, kdy se Jana Budíková stala generální ředitelkou společnosti Tchibo pro Českou republiku a Slovensko. Budíková pozici zastávala necelé dva měsíce a odešla ve zkušební lhůtě, předtím byla obchodní ředitelkou Primy od loňského března Hana Halvorsenová Banksová.

„Jsem rád, že se nám podařilo obsadit toto klíčové místo v managementu Primy a do čela obchodního týmu přivést odborníka s výraznou profesní zkušeností v rámci českého mediálního trhu,“ uvedl generální ředitel Primy Marek Singer, který sám oficiálně stanul v čele Primy na začátku března.

V minulosti Konrád působil jako obchodní ředitel skupiny Regie Radio Music. Svou kariéru zahájil ve společnosti Ticket restaurant - Accor group na pozici key account managera. Je absolventem Vysoké školy ekonomické a MBA na University of New York in Prague.

Kromě generálního a obchodního ředitele má Prima i nového šéfa programu. Na počátku dubna se jím stal Brit Gordon Lovitt, který na konci 90. let obdobnou funkci zastával i ve veřejnoprávní České televizi v době, kdy byl jejím generálním ředitelem Jakub Puchalský.