Česká televize získala stříbrnou cenu v soutěži Promax

Praha - Česká televize proměnila jednu ze dvou nominací v mezinárodní soutěži Promax, která je obdobou filmových Oscarů v oblasti televizní reklamy, grafiky a vizuální prezentace, v zisk stříbrné ceny v kategorii Nejlepší tematická kampaň. Televize soutěžila se svými vánočními spoty, a to i ve druhé kategorii Nejlepší originální píseň v reklamní znělce. Prestižní ceny se letos udělovaly v pražském Hotelu Hilton.

Mezinárodní soutěž provázel opravdu tvrdý konkurenční boj. Promax je totiž nejvyšší ocenění pro marketingové tvůrce a designéry v elektronických médiích. V soutěži se o přední umístění ucházely televize z celé Evropy. Nechyběli mezi nimi ani takoví gigantové, jako BBC nebo NBC. Jejich práce pak vybírá porota složená ze špičkových marketingových odborníků.

Již dříve získala Česká televize několik ocenění. Loni v Barceloně uspěl jako objev roku artdirektor ČT 4 Sport Lukáš Veverka. Rok předtím bodovala Česká televize s reklamní kampaní časopisu ČT +.