Týdeník Sedmička vstupuje na trh

Praha - Vydavatelství Mladá fronta dnes přichází na trh s novým bezplatným týdeníkem Sedmička. Celostátní titul s regionálním dosahem, který vyšel v nákladu 700 000 výtisků, má rozsah 48 stran a v pražské mutaci se zabývá například možností vypsání místního referenda ohledně konání letních olympijských her v roce 2020 v Praze. Regionální zpravodajství Sedmička pokrývá na sedmnácti stranách, zpravodajství připravuje centrální redakce v Praze a jednotlivé redakce v regionech.

Sedmička bude k dispozici převážně na veřejných místech s vysokým pohybem lidí; předplatitelům a firmám bude distribuována poštou. „Naší cílovou skupinou jsou lidé ve věku 30 až 50 let. Chceme za nimi jít tam, kde se nejvíc pohybují,“ řekl již dříve obchodní ředitel divize Region ve vydavatelství MF Roman Stolejda.

Sedmička se má objevit také on-line v podobě denně aktualizovaného webu. Mladá fronta kromě bezplatné Sedmičky vydává také bezplatný ekonomický deník E15. Kromě toho Češi mají na trhu bezplatných periodik s celostátním záběrem k dispozici i českou verzi deníku Metro.

Vydáno pod