Milan Fridrich připomněl nezbytnost neustálých technických inovací i skutečnost, že zpravodajství získalo po mnoha desetiletích, éře tištěných novin, rozhlasového vysílání i počátků televize, zcela nový a dynamický rozměr, který přinesl v éře digitalizace i nesrovnatelně větší konkurenci.
Zpravodajská ČT24 podle něho získala stabilní divácké zázemí a svou pozici neustále upevňuje. V dubnu dosáhla sledovanost této ryze zpravodajské a nekomerční stanice výjimečného čísla 3,31 %. Šéfredaktor zpravodajství Michal Petrov v této souvislosti upozornil, že zahraniční kolegové považují za maximum sledovanosti dosažení 2 %. Úspěchy ČT24 jsou podle Michala Petrova také oceněním práce kvalitního redakčního kolektivu, který stanici vtiskl nezaměnitelnou tvář.
Vizuální prezentaci spotů s inovativními prvky k 5. výročí ČT24 předvedl art director ČT24 Alan Záruba. Skutečnou a nevšední lahůdkou bylo na závěr setkání s novináři předvedení SNG vozu, který umožňuje přenos včasného a kvalitního zpravodajství prakticky odkudkoliv.