Hallmark Channel změní název a nabídne nové pořady

Praha - Seriálový a filmový kanál Hallmark Channel změní od září název na Universal Channel. Stanice zároveň rozšíří dosavadní programovou nabídku o nové pořady, zvýší se především počet premiérových titulů. Universal Channel bude mít v ČR premiéru 3. září, kdy začne vysílat na kabelové, digitální, satelitní televizi a po internetu. Program zůstane nadále zaměřený na současné diváky Hallmark Channel, tedy především na ženy a muže od 25 do 55 let. Zároveň chce oslovit i mladší cílovou skupinu ve věku 18 až 34 let. Stanice bude vysílat 24 hodin denně v českém jazyce.

„Rebranding televizního kanálu Hallmark Channel na Universal Channel je přirozeným vývojem pro společnost Universal Network International. Budeme pokračovat v poskytování televizní nabídky s důrazem jak na tradiční základy Universalu, tak na nové pojetí tohoto televizního kanálu a jeho vzhledu,“ uvedl Colin McLeod, generální ředitel společnosti Universal Networks International pro střední a východní Evropu.

Kanály Universal Networks International sleduje celkem 180 milionů diváků ve 150 zemích světa. Universal Networks plánuje v následujících pěti letech investice do produkce zábavních programů ve výši 200 milionů USD (zhruba čtyři miliardy Kč). Společnost je součástí skupiny NBC Universal.