Když reklama běží v televizi, dvě třetiny Čechů okamžitě přepnou na jiný program. Přesto se najdou lidé, kteří za její sledování zaplatí i stokoruny - behěm jedné noci tak mohou zkonzumovat pětistovku reklamních spotů.
Potlesk spokojených fanoušků sklidila zejména reklama na kávovary a kávu s herci Georgem Clooneym a Johnem Malkovichem, velký ohlas měly ale i automobilové reklamy a spoty upozorňující na sociální a humanitární projekty. Mladí diváci dávali troubením na malé trumpety najevo, že se jim reklamy líbily. Lidé přecházeli mezi sály a „lovili“ zajímavé reklamy vytvořené různými světovými agenturami v různých obdobích. „Koktejl reklam pro každý ročník míchá pan Jean Marie Boursicot, který je vybírá ze své filmotéky zahrnující přes 800.000 spotů z 65 zemí. Každý rok k nim přibude až 25 tisíc nových,“ řekla za organizátory Alice Daňková.

Reportáž Zuzany Luňákové
Noc reklamožroutů doprovodil hudební program, v němž vystoupilo duo violoncellistek Femme 2 Fatale. Zpěvačka Anna K. sama nekoncertovala, ale převzala šek na podporu kampaně Chceš žít jako já?, která připomíná ženám důležitost preventivního vyšetření prsou. Palace Cinemas podporuje projekt ve svých kinech, dvacetikoruna z každé vstupenky jde na charitu; na šeku dnes bylo 40 tisíc korun. Návštěvníci tak podpořili nákup speciálního přístroje, který bude sloužit k diagnostice nádorů prsu.
První „noc reklamožroutů“ se v zahraničí poprvé uskutečnila právě před 30 lety, v Česku se letos koná popáté. Milovníci reklam, kteří dnes nemohli přijít na pražské promítání, nebo si zážitek chtějí zopakovat, mohou jet 27. října do Brna, kde se reklamy budou promítat v multikině Palace Cinemas Velký Špalíček.