V anketě Louskáček uspěl Vodafone i Pepsi

Praha - Anketa Louskáček, která oceňuje nejlepší české reklamy, má své vítěze. Nejúspěšnější byl Vodafone s kampaní Tarify na míru, která posbírala tři ceny coby nejlepší televizní i venkovní reklama. Vedle něj uspěla i Pepsi s kampaní Změň svět kolem sebe. Celkem se rozdalo 10 Louskáčků, ale hlavní ocenění letos nezískal nikdo.

Nejužší finále 19. ročníku ovládly velké zavedené agentury. Nejvíc nominací, deset, získala Leagas Delaney Praha. Ze zadavatelů nejvíc zaujaly reklamy firem Rajec/Kofola, Vodafone, T-Mobile, Telefonica a Škoda Auto. Soutěžilo se ve dvanácti kategoriích - například v sekcích kino a televize, rozhlas, tištěná média, outdoor nebo web.

Ankety se celkem zúčastnilo 300 českých kampaní  - o desetinu míň než před rokem. Agentury se shodují, že jde stále o důsledek krize, která donutila zadavatele reklamy škrtat v marketingových rozpočtech. „Čím víc je peněz, tím je to jednodušší. Když máte menší rozpočet, je to výzva,“ tvrdí Klára Koubková ze společnosti Nyederle.

Anketa Louskáček (zdroj: ČT24)

Vítězové se mohou radovat i proto, že automaticky postupují do evropské soutěže, která se koná v létě v Londýně.

Vydáno pod